17 Şubat 2008 Pazar

Aslı Enver Fotoğrafları (02)

15 yorum:

Adsız dedi ki...

bnce çk güzel çıkmş çk çekici biri aslı enver... kendinizi çk fazla diziye kaptırmayn bnce gerçekte onn öle biri olduğnu km idda edebilirki?.......

Adsız dedi ki...

ASLİ ENVER... BUNU BİLDİNİ BİLİORUM AMA BENDE SÖYLEMEK İSTEDİİM. GÖZLERİN ÇOK GÜZEL VE Bİ ÖMÜRÜ ONLARA BAKARAK GEÇİREBİLİRİİM..TŞK

Adsız dedi ki...

şunu söylemek istiyorum ki doğum yılını görünce epey afalladım emin ol hiç 24 gibi gösükmüyosun ve de çok hoş bi kızsın binlerce erkeği peşinden koşturabilirsin.. :) kendine çok iyi bak umarım bi gün karşılaşırız

Adsız dedi ki...

aslı enver çok güsel bi kız.onu çok beğeniyorum.dizideki rolü de iyi olsa süper olur.ayrıca gözleri çok güsel.tşk...

Adsız dedi ki...

ASASLI ENVER seni çok seviyorum ayrıca çook tatlısın dizide ki rolünü süper canlandırıyosun...
VE buda bazı kendini bilmezlerin sni gerçekte ble kabul etmesine sebep oluo...[şu sacma sapan yorum yazanlara sözüm]BU SADECE Bİ DİZİ OYUNCULARDA ROLÜNÜ CANLANDIRIYO...

Adsız dedi ki...

YHA BNCE ÇOK İYİ OYNUO ASLI ENVER TBRK EDİOYORUM

Adsız dedi ki...

biliyormusun beni sana çok benzetiyorlar aynısınız diyorlar.gerçektende çok benziyoruz yanı tek farkımız yaş.sen 23 ben 19

Adsız dedi ki...

aslı anver tek ve gerçek bir şey söylemek gerkirse muhteşem bi varlıksın...durusun gülüşün ağlayısın herşeyin güzel...çünkü herşeyin en güzelini hakediyorsun.....seni seviyorum

Adsız dedi ki...

aslı enver ablcım bn seni çoq seviyorum ve acayip olan şu herşeyimzle benziyoruz seninle senin dizideki karakterin bnm norml haytaki karkterim aynı ve snele acayip bi şkilde bnziyoruz herkes kavakyellerndeki aslının esmer hlisn bilomusn dio seni ç.oq seviyorum san bnzemeyidwe çok seviyorum sen 23 yşındasın bn henuz 16 yşındyım sen sarışın bn esmer yha seni seviyorum umarım bıgun tnışırz seninle inş kendine ii baq aslı ablcm seni çoq seviyorum

Adsız dedi ki...

senı o kadar çok sevıyorum kıı ruyamda goruyorum sadece senle İSTANBULa gelirsemm kı insallah ılk ısım sızlerı gorup foto çektırıp gardurubumun aynasını yanına asmak olucak :) ya ben sızın dızıdekı mesleklerınızıde cookk sevıyorum aslı nın senın denızın efenın harıkasınız sızı tanımassamda...=)

Adsız dedi ki...

seni cok seviyorum

Adsız dedi ki...

asLı enver seni çoq seviyorumm:)

Adsız dedi ki...

çok güzel bir kız ayrıca çilleri ona çok yakışıyor

Adsız dedi ki...

fıstık gibi kız

Adsız dedi ki...

tapılmalı ve kusursuz bir güzellik.SENİ ÇOK SEVİYORUM:(