17 Şubat 2008 Pazar

Aslı Enver Fotoğrafları (01)

62 yorum:

Adsız dedi ki...

bence çok çirkinsin.pelin senden bin kat dha güzl.kavak yellerindeki rolünde iğrenç.yaa bırakta denizle aslı mutlu olsun.bir kere de aralaına girmesen olmuo.özellikle de 12 hazihandaki bölümünde sana uyuz oldum!!!!!!!:@ SON KEZ SÖLÜORM ONLARI RAHAT BIRAKKKK!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

ne yazık ki aslıcım o kadar güzel değilsin kavak yellerindeki aslı yani pelin karahan senden çok çoookkkk daha güzel sen tipsiz ve şişkosun şişkooooo

Adsız dedi ki...

arkadaşalr siz salakmısınız.?? burdan kıza laf yolluyosunuz.sanki o sizin saçma sapan fikirlerinizi dikkate alacak ta :D

Adsız dedi ki...

ama ayıp ya diziye kendinizi çok kaptırmışsnız bnce aslı enver gayet çekici ve güzel bi kız sz gerçek dünyaya dönsenz iii edersniz bu bir dizi gerçek kişiliklerle ilişkisi yok bunlara inanıp kötü karakterdeki insanlardan nefret edenlere şaşıyorm............

Adsız dedi ki...

ya sz ne bçmsnz ya gerçk hayattn soyutlanmşssnz olmaz ki bu sadece bi dzi bnce aslı enwer gayet çekici we güzel biri o sadece bi dizi we seneryoda ne yazıyosa o oynanıyo .....

Adsız dedi ki...

BANA BAK İSİMSİZ KİŞİİ.SENSİN ŞİŞKOO. ADAM OL AZCIK. TERBİESİZLİK YAPMA.ASLİ ENVERİ SADECE BEN SEVİO OLMAM TERCİHİM OLMASİNA RAĞMENN BEN VE DAHA BİRÇOK KİŞİ SEVİO. PEKİ SEN HİÇ KENDİNE SORDUN MU BENİ KAÇ KİŞİ SEVİO ACABA DİYEE.

Adsız dedi ki...

aslı enver pelin karahana bin basar.melek melek.. çok tatlı ve çok şeker bi yüzü var.laf atanlar kıskanmayın..

Adsız dedi ki...

her kımssen;ismini yazma cesaretınde bulunmayan şahıss....bir kişi hakkında bu kadar terbiyesis konusamazsın ve konusamazsınız...ve bu kadar dizi etkısınde kalmayın kım bılebılır kı dizideki karakterlerın gercek hayatta ne kadar iyi ne kadar kötü oldugunu.....

Adsız dedi ki...

sen kimseyi kafana takma.pelin ve hayranlarıda boş konuşuyor.bence senin bi duruşun onbin tane peline bedel.benim n güzeli sensin.

Adsız dedi ki...

bence çok güzelsin pelin karahanda kendini bi bok sanmasın ayrıca o isimsiz arkadaş o.ç miki isim vermio?Ayrıca ona buna laf atmasın ipne

Adsız dedi ki...

lan madem biriciq aslı enverimi beenmiosunuz ne bok yemeye yorum yazıosunuz pelinin yerine yazın aslıdan daa güselsin die burda ne işinz varr ayrıca pelin karahan asıl bok gibi allahın cücesiii!! cücük işte.

Adsız dedi ki...

ya terbiyesizlik yapmayın ilk iki kişi isimsiz olanalar size diyorum:rahat bırak dien warya sana diorum asıl pelin karahanda güsel aslı enverde ama burası aslı enerin sitesi buraya pelin karahan'ı övmeye değilaslı enver'i övmeye gelcen anladın ı o kalın kafana girsin şişko dien kıza gelince o zamn pelin karahanda daha kısa war mı aslı enver daha güsel daha uzun ve herkese ona hasta kalvus'a %100 katılıyorum acaba seni kim serwiyor yada eni sewen normal mi?? şuna inanki beni kim sewiyor die bir site açsan seni kimse sewmedği için kimse yorum yazmaz ama sewen olursa da kontrolden geçmesi lazım geçince sonucun deli olacağın adımın aslı olduğu kadar eminim ayrıca sen zayıf olunca adam mı oluyosun adam olamamıssın belli oluyor hıh ohhh be rahatladım:))

Adsız dedi ki...

yuhhh be arkadaş yaw ne saçmaladınız haa!!! aslı enver'de, pelin karahan'da çok güzel ama şahsen ben aslı enver derim, bu bir, eğer siz bir dizi'nin etkisinde bu kadar geri'ce kalıyosanız sizde bir problem var demektir... onlara hayat boyu başarılar dilerimmmm!!!! ben METALLCİ ONUR SEVGİLERLEE.......

Adsız dedi ki...

aslı enveri sevmeyen oyrmda yapmasın lütfen
oo şımarık pelinden bin kat daha güzel beyaz showda gördükk cok sımartmıssınız siz o pelini salak kız zaten mav igözlüleri hiç sevmem korkuyom o öıza bakınca siz bide aslı enverin zarafetine akın lütfen onun gibi zarih hiç kimse olamaz biras gercek dünyaya bakın millett

Adsız dedi ki...

aslı ablacım dizide süpersin ayrıca sisman filan deilsin ama dizide denisla yakışmıtonuz aslı yani pelin daha çok yakısıyo.

Adsız dedi ki...

ya da neden aslı envere yani mineye öyle kötü yorumlar yazıyordunuz sadece rolü öyle ve rolünüde çok güzel yapıyor lütfen bu yüzden aslı envere kötü şeyler yazmayın çünkü o üzülebilir kendinizide fazla kaptırmayın diziye bence çünkü hepsi bu yüzden oluyor.Bence pelinde aslıda çok güzel ve çok başarılı oyuncular inşallah daha yükseklere çıkarlar.dizide zaten çok güzel,aslı enver yani mine abla sende kendini üzme çünkü çok güzelsin tabi pelin ablanında hakkını yememek lazım...

Adsız dedi ki...

YA ŞU HAYATTAN KOPMUŞ BİTKİSEL HAYATA GİRMİS BİDE YORUM YAZAN MAHLUKATLAR...
BU SADECE Bİ DİZİ VE ASLI ENVER DE ROLÜNÜN GEREĞİNİ YAPIO GERÇEKTE O ÖLE BİRİ OLAMAZZZ...
AMA SİZ GİBİ KOMPLEX SORUNU OLANLAR BÖLE SAÇMA SAPAN YORUM YAZAR ANCA HEM MADEM BEYENMİOSUN NİEEE YORUM YAZIOSUN[ŞU ŞİŞKO DİEN] UMARIM BU YAZIYI OKURSUN SEN ÖNCE AYNADA Bİ KENDİNE BAK SENİ TANIMIORUM AMA BLE ÇİRKİNCE KONUSTUĞUNA GÖRE BU ÇİRKİNLİĞİN YÜZÜNEDE YANSIMIŞTIR[ÖNCE Bİ TERBİYE TERSİ AL]

Adsız dedi ki...

merhaba.yorumları okudum ve bazıları çok çirkin gerçekten.insanların sevilip sevilmemesi fiziki güzelliklemi oluyor anlayamadım.ikisini de tanımadan konuşamam ama aslı enver bana daha sempatik geliyor.bu sadece bir tahmin tabi.aslı enveri beğeniyorum.pelin karahanı da.yolları açık olsun.ben 15 yaşındayım.ve nasıl bu sözleri söylediğinizi bilemiyorum.dünyadaki tek sorun 'pelin mi aslımı güzel 'değil herhalde.bu yorumları yazanlar kaç yaşında bilmiyoru ama onları kınıyorum.aslı enver ve pelin karahan yolunuz açık olsun.sevgiler...

Adsız dedi ki...

sen iğrençsin ve kalçaların büyük pelin sana 11000000000 basar

Adsız dedi ki...

mine seni çok seviyorum birtanem mineye LAF ATANLARIN VARYA HEPSİNİ BAŞLARIM.SİZ VARYA... PELİNİN GERÇEK KARAKTERİNİ GÖRÜNDE GELİN HADİ YOLDA GÖRÜN FOTO ÇEKİNEBİLİRMİYİZ DEYİN BAKALIM NE DİCEK HEPİNİZ NEFRET EDERSİNİZ ONDAN BOYU CÜCE GİBİ OLANLARDAN KORKCAN ZATEN. BENİM MİNEM TAM TEKİM BOYU POSU HERŞEYİ YERİNDE CANIMIN BENİM O BENİM BİRTANEM.GERÇEK KARAKTERİNİ GÖRDÜM COK İNSANA YAKIN.onu lütfen üzmeyin sacma sapan laflarla.PELİN KARAHANDAN NEFRET EDİYORUM SDKLİ

Adsız dedi ki...

İNSANIN GÜZEL OLMASI DEĞİL KALBİNİN İÇİNİN GÜZEL OLMASI GEREKİR GÖRDÜK SİZİN ÇOK SEVDİĞİNİZ ASLI YI.ÇOK GICIK GERÇEK KARAKTERİYLE.AYRICA.ONUN NERESİ GÜZEL MAKYAJ GÜZELİ ODA İŞTE.MİNENİN MAKYAJSIZ HALİNİ DE BİLİYORUM VE YÜZÜ SÜPER.O ASLI CÜCE NERESİ GÜZEL.KAFASI KÜÇÜCÜK.SADECE GÖZLERİ VAR.MİNE ROL İCABI ÖLE DAVRANMAK ZORUNDA.O BİZİM BİRTANEMİZ

Adsız dedi ki...

Aslı'yı tanıyan biri olarak,yapılan yorumlara şaşırdım.Kendinizi diziye çok kaptırmışsınız.Yapmayın gençlik(: Ne mutlu Aslı'ya,rolünü iyi yapıyormuşki,bazıları kendini gerçekten kaptırmış(:..

Adsız dedi ki...

bence çok çirkinsin özlelliklede çillerin kendinni güzel zannetme

Adsız dedi ki...

aslı bnm sevdım kıza cok bnzıo o yuzdn cok gzl ve cok sempatık cırkın,sişko dıenler pelın ın boyuna baksınlar sonra konussunlar kavak yellerını sadece aslı ıcın ızlıyorum sevdım kız yanımda olmadı zamn onu gorunde svdıgımı goruyomus gbı oluo ondn .. TERBIYESIZLIGE GEREK YOK!!!!!

Adsız dedi ki...

YHA SEN SALKMISN KIZ ROLÜNÜ YAPIO NE İNSNALAR VAR YHA BNCE HARİAKSIN BÖLE DVM ET

Adsız dedi ki...

BEN MİNEYİ ÇOK GÜZEL BULUYORUM. ASLI DA ÇOK GÜZEL BU DİZİSUPERRRRRRRR YAA. HİÇ BİTMESİNİ İSTEMİYORUM BAŞARILAR DİLİYORUM BYE..........

Adsız dedi ki...

nası bi beyin yapısına sahipsin sen isimsiz şeyh bi de uyuz oldum dioı ya bende sana uyuz oldm merak etme aslı ve deniz bırakta mutlu osun dio bide malmısn sen yönetmenle karıştırdn heralde oyuncu bu oyuncu ne isterlerse onu yapar!! bilip bilmeden konuşma aslı enverede laf atıp durma ||kıskanma noolur çalış seninde olur..!!||

Adsız dedi ki...

cnm harikasın bence sana bunları yağ yapmak için değil gerçekten şölüom inan ki sana çok benziom

Adsız dedi ki...

salak mısınız ne siniz ya!!!diziye kendinizi o kadaar çok kaptırmıssınız ki minenin gerçek güzelliğini görmüyosunuz hemde ben aslıya düşman değilim o da çoook güzel ama ben galiba mineyi daha çok seviyorum çok gerçekçi kızzz!!!

Adsız dedi ki...

aslı enver gerçekten çok saf bir güzelliğe sağip ayrıca sitede en güzel ve yeni resim lerini yayınlarsanız çok memnun olurum.Ayrıca aslı enver resimlerini fazla koyarsanız sevinirim ve kavak yelleri dizisinde ona üstün başarılar dilerim...

Adsız dedi ki...

siz kendinizi çq kaptrmışsnz yeter ama bu kadar hakarete qerek yok siz dönn önce aynada kendinize bakın şişko deil bi kere siz şişko görmemşsnz pelnn bn ne bk oldnu bliorm tanımıyorm ama doup büyüdü mahallede oturuorm onu burda bilen bilio sz blsnz böle yapmssnz emnm bna...

Adsız dedi ki...

aslı enver bence çok başarılı bi oyuncu canlandırdığı karakterıde cok iyi canlandırıyo baksanıza ne kadar katımışsıznızkendinizi he bide çokkkkk gzl awatarımda onun resımlerı var sureklı=) alp_time41@hotmail.com he bu arada bende oyuncu olma yolunda ilerliyorum şişlide bi ajansla 2yıllık sözleşmem var yani meslekdaşıma fasla yüklenıp onu üzmeyin gzl yorumlar yapın..=P

Adsız dedi ki...

BENCE SENDE ÇOK GÜZELSİN BAYILIYORUM SANA

Adsız dedi ki...

şu çillere takan gerizekalı varya eminim yüzüne bakılmayan biridir.ayrıca çilleri insan kendi yaratamaz onlar doğuştandır sen bi aynaya bak bakim senin doğuştan ne gibi kusurların var.ondan sonra konuş

Adsız dedi ki...

asıqm sana allahım bi kere görüstür beni bu kızla yalvarrım seni sefiom mine

Adsız dedi ki...

şahsen bce aslı enver çoq gusl çoq talı ve rolunu çoq ii yapıo ayrıca fizğide çok gusel şişkoda deil şişko diyn kişi bu bi diz senoryda ne yazıosa onu oynuyo onu yapıo oyuzden karışmassınz ama açıkcası dızı sonlncak ve mine karkteri denizle olcak aslı karkteri efeyle olcak bunu kafnıza sokun ... ben sibel aslı enveri çoq seviyorum

Adsız dedi ki...

caım aslıcım sen çoooooooooookkkkkkk güzel bir kısın yani öyle abartılıcak bi kilaonda yok yani sana şişko diyenler utansın yani 3 günlük dünya yani kilo degil insanın içindeki iyilik gerekiyo yani öbür tarafta sana kilonu sormayacaklar yani bence kilonu fazla kafaya alma bence süper bi kısın pelin de güzel yani dizideki bütün oyuncular birbirinden güzel başta sen olmak üzere
seni çooooooooooooookkkkkkkkk seviyorum

Adsız dedi ki...

aslı abla sen onlara bakma bn ce güzel kızsın cuma günü msn actığıda konusuruz bütün kavak yelleri ekibine basarılar

Adsız dedi ki...

ya çok güzelsin keşke senin yerinde olsaydımm.

Adsız dedi ki...

pelini sewiyrim ulan

Adsız dedi ki...

aslıya çirkin dien hiçç aynaya bakmamış galiba sarışın güzleim aslım sen tkma onları yha haytmda gördğm en mükmmle kızsn sen güzel kibar narin...seni sevioruz cNm bnm..

Adsız dedi ki...

aslıya çirkin dien hiçç aynaya bakmamış galiba sarışın güzleim aslım sen tkma onları yha haytmda gördğm en mükmmle kızsn sen güzel kibar narin...seni sevioruz cNm bnm..

Adsız dedi ki...

ya arkadaşlar çok saçmalıyosunuz dizideöle bi karakteri canlandırması onun öle biir olduğu ya da sizin ona bu lafları söleme hakkını vermio
bnce kavak yellerinde en gzl rol yapanda en güzel kişi de kesinlikle ASLI ENVER

Adsız dedi ki...

kim nederse desin aslı çok güzel bir bayan ben çok begeniyorum

Adsız dedi ki...

13 haziran 2008 cuma günü saat 01:09 da yazan kişiye bakma neyini beğenmiyor anlamadım hasta herhalde yada gözleri bozuk senin güzelliğini tartışmak bile çok saçma.Seni beğenmeyenler ve laf atanların hepsi arıza.

Adsız dedi ki...

o kadar laf demişiz allah için dgruyu söyleyin bnce çok başarılı bi oyuncu çok sewiorm onu ilerde onn gibi bi kız arkm olsn daha ne isterim ki By ilker gucukteneke

Adsız dedi ki...

biraz olgunlasın artık bu kadar tepki aldığına gore aslı enver işini iyi yapıyor demekki gercek hyattan tamamen kopmussunuz oda şişkoysa şişkolar napsın ayrıca cil cok onemli bir cilt kusuru değil bence bazı insanlara gercekten yakısıyor ve bence siz kendinizi fazla buyutuyorsunuz aslı enver ne yapıcağını size sorucak deil ya sonucta....

Adsız dedi ki...

16 Kasım 2008 Pazar 08:23 yazan arkadaş msn adresini nasıl aldın acaba çok şanslısın bence

Adsız dedi ki...

İnan senin yüzüne baktığım zaman moralim bozuluyor neden ama bilemiyorum sana ulaşamadığımdan heralde bu durumda kaç arkadaş vardır.Çok güzelsin keşke ulaşabileceğmiz bir adres falan olsa kendi siten.Sana ulaşamamak çok kötü.Yanlış anlama iyi anlamda söylüyorom sen insansan ben hayvanım :) harika bir güzelliğin var.

Adsız dedi ki...

bence süper foto zaten kendiside çok güzel pelinden bin kat daha güzel seni çoooooook sewiyorum...

Adsız dedi ki...

ya siz böyle konusuyosunuz ama onlar bunları görüyoda

Adsız dedi ki...

aslı enver daha güsel bnce bazen rollerinde kötü karakter oynadığı için öle düşünen kişiler war ama bnce bu geri kafalılık kim ne derse dedin aslı e. daha güsel

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ndn böyle knuşuyonuz ikiside çok güzel ayrıca oynadıkları karakterler onların kişiliğini göstermez ikisi de rollerini iyi yapıolar demekki inan mışınız

Adsız dedi ki...

ya aslı ben seni çok beyeniyorum gerçekten şu 75 bölümde burak seni kemerle dövdü o zaman gerçekten agladım kzım ben senin hastan oldum artık telefonun da duvar kagıdı senin resimlerinle dolu gerçekten sen hem çok güzelsin pelin kendim güzelim die ortalıkta dolaşmasın sen onu bin basarsın öptüm cnm eger okuyosan senle tnşmayı da çok isterim

Adsız dedi ki...

Aslı Envere Laf atanlar çenenelerini kapasın yoksa fena olacaqk manyak mısınız siz? o kızın rolü o tabiki rolünü oynayacak o kadar gerisinizki bunu kafanız basmıyor aslıma laf yok bakın çok kötü yaparım hem deniz aslıyı artık sevmiyor.Çenenizi Kapyın ÇENENİZİ KAPAYIN!!!!!!

Adsız dedi ki...

BENCE KUSURA BAKMAYIN AMA HEPİNİZ YANILIYOSUNUZ YADA GÖZLERİNİZDE Bİ PROBLEM VAR SACMALAMAYIN ASLI ENVER SÜPER BİR KIZ BAYILIYORUM ONA AYRICA PELİN KARAHAN DENİZİ HALA SEWSEYDİ SİMDİ HALA BERABER OLURLARDI BENCE ......MİNE WE DENİZ....SÜPER İKİLİ PELİN YAKIŞSA YAKIŞSA EFEYE YAKISIRR............ BU KADAR.....

Adsız dedi ki...

bence denizle mine daha çok yakışıyorlar birbirlerine asıl aslı giriyo aralarina SENİİİİİİİİİİİİİİİİİ ÇOOOOOOOKKKKK SEVİYOOOOOORUUUUUMMMM

Adsız dedi ki...

aslı enver BENCE ÇOK GÜZEL VE ÇEKİCİ BİR KIZSIN seni çok seviyorum:) kübra

Adsız dedi ki...

MINEYI (ASLI ENVERI) CHOK SEVIYORUM CHOK GUZEL BIR KIZ BENCE PELIN KARAHANLA YARISHTIRMAK BILE AYIP. GUZELLIK GOZ RENGIYLE DEYILDIR, ZATEN PELININ GOZLERIDE GUZEL DEYIL GOZLERININ UZERINDE CHOK FAZLA ET VAR, YUZU CHOK BENLI, KENDISI FAREYE BENZIYOR, SHISHKO, CHOK CHOK FAZLA KISA BOYLU YER SURUNGENI, AGZI SHEKILSIZ YUZUDE SHEKILSIZ,YASHLI KARILARA BENZIYOR, HICH BIR DAMLA KADARDA BIR KIZ CHEKICILIYI YOK ONDA. AMA MINE (ASLI ENVER) CHOK GUZEL, OYUNCULUK OKUYOR VE ROLUNUDE SUPER OYNUYOR, BOYLU POSLU, YUZU GUZEL, FIZIYI GUZEL, BIR KIZDA MUTLAKA OLMASI GEREKEN CHEKICILIK VAR MINEDE (ASLI ENVERDE) MEYVE VEREN AGACH TASHLANIR MINE SENIN TEK SUCHUN GUZEL OLMAN. INANKI SEN (ASLI ENVER) HOLLYWOODTA OLSAYDI CHOK DAHA IYI YERLERE GELIRDIN BU GUZELLIK VE YETENEKLE ONLAR BU ISHIN USTALARI AMA PELIN GIBILERI ORDA CHOK VAR HICH TAKMIYORLAR BILE.

Adsız dedi ki...

seni çok seviyorum gerçekten ama bi sorun var bence siz ibrahim kendici ile yakışıyorsunuz ama siz arkadaşsınız sanırım olsun bölede iyi aslı abla sen çoj güzelsin bu siteye msn adresini verirmisin rica ediyorum senden bu sitede herkez sana hayran ama sen görmüyorsun ben seni gerçektende çok seviyorum (l)

yyyyyy dedi ki...

şuu aslı envere laf atan adsız lara diyorummmmmmmmm heyyy siz kendinize bakın bi tarafıma kaş gö zçissem sizden daha güzel olur adam akıllı oun

Adsız dedi ki...

ASLI ENVER BENCE ÇOK GÜSEL Bİ OYUNCU BEN ÇOK SEVİYORUM... AYRICA ONA ÇİRKİN DİYENLER KENDILERINE BI AYNADA BAKSINLAR KIM CIRKIN DIE PELİN KARAHAN İGRENÇ Bİ KIZ ZATEN SIMARIK UKALA TÜPSİZ NEFRET EDIORUM HEM BEYAZ SHOWA ÇIKTILAR PELİN CAR CAR KONUSUO ASLI ENVER ISE ÇOK SUSKUN YANI DIZIDEKI KARAKTERIYLE DEGIL SİZ BENIM ASLI ENVERIME KURBAN OLUN.... PELİN SENDEN NEFRET EDIORUM ŞIMARIKKK.....