2 Şubat 2008 Cumartesi

Aslı Enver Dizi Set'i Fotoğrafları

6 yorum:

Adsız dedi ki...

ona aşığım...

Adsız dedi ki...

aslı enver sen çok tatlısın pelin ile kendini karşılaştırma çünkü sen ondan daha güzelsin senin sevgilin var ama ibrahim ile çıksanıza çok yakışıyorsunuzbyyyyy

Adsız dedi ki...

aslı sen çok tatlı birisisin senle tanışmak isterdim

Adsız dedi ki...

Slm aslı sana deli qibi asıqım ben yozgatlıyım senı delıler qibi seviyorum Telefonda Fotların var onlara bakmadan duramıyorum her olmasa 10 kere bakıyorum sana aşqıqm

Adsız dedi ki...

selam aslı enver hanım. ben BORA KARAGÜL. sakın küfürlü müfürlü mesaj yazanlara bakmayın.onlar kafayı yemişler.

geceyi sana yazdım dedi ki...

sevilmeye bile kıyılamayacak kadar güzellikte onun yanında yıldızların parıltısı mehtabın güzelliği hiç kalır